Hi! Check hieronder onze laatste berichten. Tenminste als je geïnteresseerd bent in online ontwikkelingen, marketing, communicatie, data en design. Dat houdt ons namelijk dagelijks bezig. Behalve dan op vrijdag aan het einde van de middag.
Hou me op de hoogteAan het eind van het jaar verschijnen ze weer overal: lijstjes. Bij Superlatief houden we van lijstjes. Gelukkig zijn we in goed gezelschap. De Italiaans filosoof en schrijver Umberto Eco was er zelfs zo gek op dat hij er een boek over schreef. Maar de kans dat ook jij lijstjes ook omarmt is groot. Ons brein houdt namelijk enorm van lijstjes. Die kennis kun je goed gebruiken. Om het jezelf makkelijker te maken. Maar ook om te gebruiken binnen je contentmarketing.
Vanaf mei 2018 krijgen organisaties en consumenten te maken met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Deze Europese wet vervangt in Nederland de huidige Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). De nieuwe privacywetgeving heeft gevolgen voor bedrijven en organisaties die data opslaan en verwerken. De kans dat jouw organisatie of afdeling met de wet te maken krijgt is groot. Ook bij Superlatief bereiden we er ons op voor.
Online marketing, content en advies op het gebied van strategie en online security. Daarvoor kun je ook terecht bij het Rotterdamse Superlatief. Het digitale bureau heeft zich de laatste jaren onderscheiden door het ontwikkelen van geavanceerde applicaties en websites. Daarbij lag de nadruk vooral op effectief design, ultieme gebruikerservaring en een sterk technisch fundament. Deze zaken zijn nog steeds het uitgangspunt bij Superlatief. Toch is het dienstenpakket de laatste jaren uitgebreid.